ليله الدخله, الحياه الزوجيه, الخيانه الزوجيه,ليله الزفاف, ليله الدخله بالاسلام, العلاقة الزوجية, الزواج السعيد,السعادة الزوجية, تربيه الأطفال, مشاكل زوجيه, اسباب الطلاق, فترة الخطوبه, نصائح للمقبلين علي الزواج, هويدا الدمرداش

العنوان

٩ محمد توفيق وهبه - مدينه نصر - القاهرة

اتصل بنا

علي رقم : 01000771776

مواعيد العمل

السبت - الخميس من ١٢م إلي ٩م

الاختبارات الشخصية للسناجل SOY

طب ايه هي خدمه اختبار الشخصيه للسناجل SOY ؟

السنجلة جنتلة والارتباط إحباط؟!

السناجل عندهم مخاوف كتير من الارتباط، حاسين أن الارتباط ممكن يبقى سجن ليهم، بيفكروا في أسئلة كتير زي

“ليه اجيب لنفسي وجع الدماغ والنكد؟”

“ليه أفضل أصرف على حد طول عمري؟”

“ليه أخسر حريتي؟”

“ليه أتجوز واحد يتحكم فيّ؟”

“ليه أقعد أخدم واحد طول عمري؟”

ليه وليه وليه…

كتير مننا فاهم الارتباط بشكل غلط، عندنا مفاهيم كتير مغلوطة عن الجواز، فاهمين أنه قيد وسجن، فاهمين أنه تحكمات وسيطرة، فاهمين أنه مشاكل وخناقات، وفي نفس الوقت عندنا تخوفات كتير أننا منقدرش نكون قد المسؤولية؛ من أول مسؤولية الاختيار نفسه لحد مسؤولية الجواز وإنجاب أطفال. ساعات بنكمل في علاقة سامة لمجرد أن هو ده الشخص الوحيد اللي اتقدملي أو أصله أحسن الوحشين أو ما هو مفيش جواز أو تعود أو حب، وللأسف لما بنكمل في العلاقات دي الخسارة بعد كده بتبقى أكتر بكتير من الخسارة اللي كنا ممكن نخسرها في الأول، وممكن نكون في علاقة بالفعل بتستنزف مشاعرنا وقوتنا واحنا مش حاسين لأننا مش قادرين نحدد الاختيار الصحيح.

طب نعمل ايه؟ هو أصلا ازاي نحدد أن هو ده الشخص الصح؟ أضمن منين أنه وأنها مش هتتغير للأسوأ بعد الجواز؟ أعرف منين أن شخصياتنا متوافقة وهنقدر نفهم ببعض؟

 

اختبار الشخصية للسناجلSOY هو الحل، لازم تعملوا اختبار الشخصية للسناجل SOY لأن خدمة اختبار الشخصية للسناجل SOY هتحدد تلات مناطق للمعلومات المهمة قوي اللي لازم تعرفهم عن نفسك، فلما تعرف نفسك هتعرف ايه اللي مخوفك و اسمه ايه و ازاي تتخلص من الخوف و الصراع ده ، و ازاي تختار حد يطمنك و يكون مناسب لك و يعرف يسعدك.

اختبار الشخصية للسناجلSOY يخليك تفهم طبيعة العلاقة اللي أنت داخل عليها أو عايش فيها وهتقدر تحدد جوانبها وتفهم متطلباتها وتبرر إذا كانت علاقة صحية فعلا ولا لا.

 

  اختبار الشخصية للسناجل SOY بيتكلم عنك أنت Story of You ، وبالتالي هيجاوب على كل أسئلتك ويمحي كل تخوفاتك زي:

 
  • خايف تخسر حريتك ؟ 
  • خايف تختار الشخص الغلط ؟ 
  • خايف تتحبس في جوازه تتعسك ؟
  • خايف الجواز ياخدك من تحقيق أحلامك و أهدافك ؟ خايف تحب الشخص الغلط و قلبك ينكسر ؟
  • خايف تترفض ؟ 
  • خايف تبقى مسئول عن حد و تفشل أنك تسعده ؟ 
  • خايف تحب و اللي تحبه ما يحبكش ؟
  • خايف تتحمل مسئولية طفل في المستقبل؟

بعد اختبار soy مش هيكون فيه خوف وهتلاقي إجابات على كل أسئلتك.

 

اختبار الشخصية للسناجل هيخليك تفهم نفسك وتفهم أنت عايز ايه وايه اللي أنت محتاجه في شريك حياتك عن طريق 3 مراحل:

 
  • أول مرحلة هنعملك اختبار Online
  • تاني مرحلة هتقعد مع خبير أسري من مؤسسة هويدا الدمرداش
  • تالت مرحلة هتستلم تقرير موضح لسمات شخصيتك وايه أكتر الشخصيات المتوافقة معك.

خدمه اختبار الشخصيه للسناجل SOY هتحدد تلات مناطق للمعلومات المهمه قوي و لازم تعرفهم عن نفسك

لما تعرف نفسك هتعرف ايه اللي مخوفك و اسمه ايه و ازاي تتخلص من الخوف و الصراع ده ، و ازاي تختار حد يطمنك و يكون مناسب لك و يعرف يسعدك

إحجز بخطوات بسيطة

1) إدفع 1500 ج.م من خلال طرق الدفع المتاحة 

2) إبعت سكرين شوت للرقم ده  01000771776 لإرسال الإختبار 
3) املى بياناتك لو عايز حد من فريق العمل يساعدك

مين محتاج لخدمة اختبار الشخصيه للسناجل SOY؟

آراء العملاء اللي عملوا اختبار الشخصية للسناجل SOY


“خدمة اختبار الشخصية للسناجل SOY دي بدأت معايا من أول لحظة كنت محتار فيها بين الأشخاص اللي بيتعرضوا عليّ وبين الأقوال والحياة اللي عايشها المتجوزين.”

“كلمة أنتَ عايش في الوهم بالنسبة لي كانت كلمة صعبة ومع الضغوط كنت قربت اصدق فعلًا إن ده وهم وإني المفروض أصدق كل كلامهم واقبل بأي شخص وخلاص فضلت كده لحد ما عملت اختبار الشخصية للسناجل SOY

“الحقيقة إن اختبار الشخصية للسناجل SOY ده كان بالنسبة لي طوق النجاة اللي تسبب في استرخائي النفسي وطمأنينة قلبي، وده ما حصلش لأن اختبار الشخصية للسناجل SOY اختبار فولاذي مثلًا لكن لأنه خلاني أتعرف على سبب فشلي في علاقاتي السابقة و كل ارتباطاتي اللي مع كل مرة كنت فاكرها علاقة حب وهي دي العلاقة اللي هتكمل لكن يحصل العكس و يخيب أملي و ينكسر قلبي من تاني.”

“اختبار الشخصية للسناجل SOY فهمني ليه فشلت في كل علاقة فيهم وليه كنت قربت أيأس وأستسلم لكل الكلام اللي حوليا؛ السبب هو إني ما كنتش عارف نفسي وما كنتش عارف أنا عايز إيه أو محتاج إيه من الشخص اللي المفروض إنه يكون شريك حياتي ومع الأسف ده كان بيخليني أقع كل مرة واخرج من العلاقة دي خسران.”

“أنا النهاردة بفضل الله ثم بفضل اختبار الشخصية للسناجل SOY بقيت قادر على فهم نفسي كويس جدًا و فهم احتياجاتي من الشخص اللي هاكمل معاه باقي حياتي، حتى بقيت مؤمن بالاختلاف بين احتياجات  البشر وبعضهم  البعض. يعني الحيرة اللي كنت فيها بسبب اختلاف الآراء اللي حوليا انتهت و ده اللي وضحهولي اختبار الشخصيه للسناجل SOY.”

شكرًا اختبار الشخصية للسناجل SOY

إوعي_تتجوز_إلا_لما_تعمل_SOY

أسئله شائعه

حاليا دور المؤسسه في ال matching  هو مقارنة البروفايلات و تقديم استشاره في درجة الانسجام و التكافؤ. و يتم الاعداد لما هو اقوى من ذلك الان و سيتم الاعلان عنه قريبا ان شاء الله.

يتم الاختبار اونلاين لكن بقية الخدمه تتم بالحضور سواءا اونلاين او اوفلاين.

وده كان رأي الشباب و الشابات في المؤسسه

Please select a valid form